Merhaba!!

        reading2                                                         

                Kitap okumak, en sevdiğim aktivite. Kendi kendime hep derdim ki ” keşke küçüklüğümden beri okuduğum kitapları kaydettiğim bir defterim olsaydı!” Bugüne kadar kaç kitap okudum bilmiyorum. Konusunu ve hatta adını hatırlamadığım bir yığın kitap var ki bu beni çok rahatsız eden bir konudur oldum olası…İşte buna bir son vermek için bu blogu oluşturdum. Okuduklarımı kaydetmek, yorumlamak ve tavsiyede bulunmak,okumak istediklerimi belirtmek ya da yıllar önce okumuş olduğum kitapları hatırlamak için. Şimdiden kolay gelsin!! 🙂

Yorum bırakın

Filed under Uncategorized

Bir Cevap Yazın

