Aşkı Bana Sor!

aşkı bana sor          Çok eğlenceli! Gerçekten keyifle okuduğum bir kitap oldu Aşkı Bana Sor – Jennifer Crusie. Neredeyse 1 günde bitirdim. Elimden bırakamadığım için saat 4’e kadar kitabı bitirmeye uğraştım. Anlatımı gayet basit, eğlenceli, beyninizi meşgul etmeyecek tam tersine rahatlatacak kitaplardan.

      Kitapta 33 yaşında bekar bir istatistikçi Minerva Dobbs(Min) ile Yakışıklı iş adamı Calvin Morrisey ‘in(Cal) arasında geçenler anlatılıyor. Ortaya atılan bir iddia sonucu tanışan ve ilk etapta pek birbirlerinden hazzetmeseler de görüşen ikili, görüşmeye devam ettikçe işin boyutu değişiyor. Roman boyunca ortaya çıkan ilginç aşk teorileri de cabası.. Min’in güvensizlikleri, keskin zekası, arkadaşları, ailesi ve Cal’in güçlü ve zayıf yönleri.. Ayrıntılardaki hoşluklar aklınızda hoş anılar bırakıyor.

2 Yorum

Filed under 2009 kitapları, chick lit, Romantik kitaplar

2 responses to “Aşkı Bana Sor!

  1. Elif Yılmaz

    kesinlikle katılıyorum, okuduğum en eğlenceli kitaplardan, okuyalı epey olmasına rağmen, ne zaman okuyacak bir şey bulamasam tekrar okumak için elime aldığım ilk kitaplardan. ne yazık ki yazarın bundan başka Türkçe’ye çevrilmiş kitabı yok.

  2. Shebo

    Evet maalesef. Bende arada bir sitelerden takip etmeye çalışıyorum Türkçe’ye çevrilecek kitabı var mı diye. Okudunuz mu bilmiyorum ama blogda bahsettiğim diğer chick-lit kitapları da deneyebilirsiniz. Belki o kadar güzel gelmeyebilir ama tarzları oldukça yakın.

Bir Cevap Yazın

